Onsdag den 15. marts 2017, kl. 10.00
Endelig dagsorden generalforsamling og efterfølgende temamøde
Dansk Solcelleforening Onsdag den 15. marts 2017, kl. 10.00 Sekretariatet, Arbejdsgiverne, Magnoliavej 2-4, 5250 Odense SV mødelokale F
Foreløbig dagsorden ifølge vedtægter:
- Valg af dirigent
- Valg af referent
- Formandens beretning
- Fremlæggelse af det reviderede regnskab
- Behandling af indkomne forslag
- Ændring af § 17 stk. 1
Fra: Generalforsamlingen træffer sine afgørelser ved simpel stemmeflerhed, når mindst halvdelen af de stemmeberettigede medlemmer er til stede eller repræsenteret
Til: Generalforsamlingen træffer sine afgørelser ved simpel stemmeflerhed.
- Forelæggelse af bestyrelsens budget og aktivitetsliste til vedtagelse
- Fastsættelse af kontingent
- Valg af bestyrelse og bestyrelsessuppleant. Hele bestyrelsen er på valg, og siddende bestyrelsesmedlemmer kan vælges
- Valg af revisor og revisorsuppleant
- Eventuelt
Generalforsamlingen afsluttes cirka kl. 11.35. Den nyvalgte bestyrelse afholder møde m. konstituering og planlægning af kommende mødedatoer.
Kl. 12.00 Sandwich og networking
Kl. 13.00 Velkommen til temamøde
Kl. 13.10 Status på sagsbehandlingstider og ændringer i processerne v/Annette Ikast, Energinet
Kl. 13.40 Lovgivningen for solceller og evt. ændringer v/Lauge Andréa
Stoltze Rasmussen, Energistyrelsen
Kl. 14.10 Tilslutningsforhold og bestemmelser samt regler fra EU v/ Jan Rasmussen,
Dansk Energi
Kl. 14.40 Afrunding Kl. 14.50 Tak for i dag
Venligst oplys ved tilmelding, om du deltager i generalforsamling, frokost og/eller temamøde. Tilmelding/afbud senest fredag den 10. marts 2017 sekretariat@solcelleforening.dk Venlig hilsen Flemming V. Kristensen Carsten Essler Helmer Formand sekretariatet
Temamødet indeholder oplæg om:
- Status på sagsbehandlingstider og ændringer i processerne v/Annette Ikast, Energinet
- Lovgivningen for solceller og evt. ændringer v/Lauge Andréa Stoltze Rasmussen, Energistyrelsen
- Tilslutningsforhold og bestemmelser samt regler fra EU v/ Jan Rasmussen, Dansk Energi